Der indkaldes til en Corona-forsinket generalforsamling for foreningen
Tirsdag den 22. september kl. 19:00
i Multihuset på Smedebakken 16, Starup
Dagsorden:
- Valg af dirigent og referent.
- Bestyrelsens beretning.
- Fremlæggelse og godkendelse af det reviderede regnskab.
- Foreliggende forslag fra bestyrelsen eller medlemmerne.
- Foreningens udvikling – åben debat.
- Fremlæggelse af budget samt godkendelse heraf.
- Valg til bestyrelse og en suppleant: På valg fra bestyrelsen er: Vagn Kristiansen, Brian Jeppesen og Lars Lauritsen. Brian Jeppesen ønsker ikke genvalg.
- Valg af revisor og en revisorsuppleant. (Per Skou Jessen/Mikkel Ottesen)
NB! Som følge af Covid 19, bedes I tilmelde jer til generalforsamlingen senest søndag den 20. september til l.lauritsen@live.dk eller på 40345630.
Skriv et svar